SAYA SEORANG PEMINAT BARANG LAMA/ ANTIK/ VINTAGE/ RARE/ DAN SEMUA KOLEKSI YANG SAYA PAPARKAN DI DALAM BLOG INI ADALAH KOLEKSI PERIBADI SAYA YANG TELAH SAYA KUMPUL DAN SIMPAN DARI DAHULU...
SEMUA PENGUMPUL DAN PEMINAT YANG SEALIRAN DENGAN SAYA BOLEH LAH BERKONGSI MAKLUMAT DAN PENGALAMAN..
SEMOGA KITA DAPAT BERKONGSI MENIKMATI KEINDAHAN/ KEGEMBIRAAN DENGAN MELIHAT KOLEKSI SAYA..
SELAIN ITU ADA JUGA KOLEKSI SAYA UNTUK DI JUAL.. DI LABEL "AVAILABLE" DAN JIKA BERMINAT BOLEH HUBUNGI SAYA DI TERATAKQKLASIK@GMAIL.COM ATAU HUBUNGI SAYA DI 013-7570993

Tuesday 31 July 2012

DOXA YANG PUTIH

DOXA...
Sering di kait kan dengan dosa..
Walau pun jam tangan ini tidak berdosa..
Kerana ia masih putih seperti bayi yg baru lahir..
Bayi comel ini putih melepak dan suci...

Dgn Size 36mm cukup menarik memeluk pergelangan tanggan aku..

Senyuman manis bayi ini menarik hati aku untuk menyayanginya..

Tanda lahir pada bayi ini jelas timbul di mukanya.. DOXA automatic..

Dan saat bayi ini bergerak aku terkesima...

Memiliki tangan yg ramping dan bengkok di hujungnya..

Badan bayi ini dari Stainless Steel.. Semakin di usap semakin berkilat..

Dan di belakang badan bayi ini tersurat sejarah penciptaannya..

Masih berkhidmat demi manusia..
Sebagai alat penunjuk masa..
Berbakti dengan sepenuh tenaga..
Itu lah dia bayi bernama DOXA..

No comments:

Post a Comment